2015---Chicago-Los Angeles camperreis

Joshua Tree NP

"s Morgens op tijd naar JT gereden waar we rond 11.00 waren, via de zuidingang erin en aan de noordkant er weer uit bij Twentynine Palms om te tamken voor 3.45. een afzettersprijs, maar je moet wel. Toen het park weer in en eerst de State Parkcamping opgezocht bij Jumbo Rocks, dat zijn kampeerplekken op de mooiste locaties, geen water of stroom, kosten 10$ dat je in een envelopje in een brievenbusje stopt.

Aan het vlopje zit een kaartje waarop je je nummerbord noteert en aan het paaltje bij de plek van je keuze vastmaakt zodat iedereen ziet dat die plek bezet is en dan kun je rustig weggaan om in het park rond te rijden o.i.d. Wij zijn een trail gaan lopen naar Skull Head Rock, zie foto. Daarna een drankje aan onze picnictafel , gegeten en op tijd erin. Het viel ons op dat hier echt gekampeerd wordt, kleine tentjes tussen de rotsen. Even verderop zaten de eekhoorns vanmorgen bovenop de picnictafel de papiertjes af te likken. We zijn vandaag via de westkant het park uitgereden op weg naar LA. Onderweg bij de Walmart nog wat proviand ingeslagen, weten nu waar alles ligt en kunnen binnen het half uur al weer buiten zijn. Kan niet zeggen dat het een mooie rit was, zes banen naast elkaar, op één punt hadden we niet de juiste baan die afboog en stuurde tomtom ons dwars door het centrum tussen de wolkenkrabbers door weer op de route terug, natte handen. En in de films rijden ze altijd alleen over de weg die langs de oceaan voert, wij weten nu dat het verkeer hier ook over drie of vier banen rijdt

Om 15.00 arriveerden we op Malibu Beach RV Park, waar we een mooi plekje hebben met uitzicht op de Pacific voor de komende vier nachten. We hebben onze voeten al in zee afgespoeld, lekker maar fris. Dit worden een paar stranddagen, biet meer en niet minder.

mea

Lekker hoor even relaxen daar, en wat een mooie tochten hebben jullie gemaakt, blijf genieten
groetjes can ons

Dp

Mooie tocht hoor, veel plezier in Malibu beach