2015---Chicago-Los Angeles camperreis

Alabama

Wordt vervolgd stond er, dus alsnog en de allerlaatste blog.

dinsdag de 21e de camper afgeleverd bij Roadbear LA, we hadden 4000 mijl vrij en waren er 67 overheen gegaan, netjes toch? De shuttlebus bracht ons keurig naar het vliegveld voor onze Deltavlucht naar Atlanta, toch nog ruim 4 uur vliegen. Daar aangekomen wilden we de shuttle naar de Comfort Inn nemen, maar niemand kende die tot er iemand riep dat dat tegenwoordig het Baymont Hotel heette, al waar men zei geen reservering van ons in de compuer te kunnen vinden, eindelijk kwam er iemand aan die een lade opentrok en er een A4tje uit haalde en is het toch nog goed gekomen. Woensdag werden we om 9 uur wakker, LAtijd natuurlijk vier uur vroeger, maar geen ontbijttijd meer in het Baymont, dus maar weer de shuttle besteld, dit bleek een prachtige oude zwarte Lincoln te zijn, het busje was kapot, dus wij geruisloos zoevend naar Alamo waar we een leuke Jeep Cherokee meekregen. Even buiten de stad gestopt bij Applebee voor een verlaat ontbijt, daarna in vier uur naar Huntsville Alabama gereden waar grote broer woont. Wij vinden het oosten van de VS mooi, het is er groen, rustig en vriendelijk.

We hebben een leuke week gehad bij Huib, feestjes,bbq, lekker uit eten, Steve en Kimberley hebben heerlijke poblanosoup gemaakt, ( google!) Cindy ook geen moeite te veel, kortom gezellig!

Zaterdag was er tornado- alarm, maar dat bleef gelkkig bij een donderstorm, het tornadoseizoen begint in april en duurt tot plm. Juni.

Dinsdagmorgen via een andere route weer naar Atlanta, auto inleveren en precies op tijd 20.30 de lucht in voor de vlucht naar Amsterdam, beetje hobbelige 8 1/2 uur met weinig slaap.

om 11.00 uur weer aan de grond en per tren naar huis.

Iedereen weer bedankt voor het meereizen enne,,,,.

East West Home Best!

Emmy

Welkom thuis!

Joke

Fijn dat jullie weer thuis zijn en bedankt voor de mooie verhalen en foto`s